El més meravellós d’aprendre alguna cosa és
que ningú no te la pot prendre.

dilluns, 12 de novembre del 2012

LA HISTÒRIA DELS CUCS PER ...

DOS CUQUETS MOLT AMICS

Hi havia una vegada un cuc que es deia Jas i vivia dins uns cirera amb el seu pare l'escarabat i la seva mare, el centpeus. Ell tenia un amic que vivia dins una ceba així que un dia va anar a visitar al seu amic, però quan va entrar dins casa seva va sortir corrents, cames ajudau-me!. La ceba feia una pudor horrible, ell li va preguntar al seu amic:
- I com pots viure aquí?. 
El seu amic li va contestar:
- No visc aquí, visc defora, no tinc casa!.



- Vols venir a viure a casa meva?
- Si, si, per favor t'ho demano!
- Li preguntaré als meus pares.
Al dia següent ...
- M'han dit que si, pots venir a viure a casa meva.
Van viure feliços per sempre més i no varen tornar a sentir olor de la ceba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada