El més meravellós d’aprendre alguna cosa és
que ningú no te la pot prendre.

dimarts, 11 de desembre del 2012

LA IL·LUSIÓ DE LA LAIA

Na Laia era una filleta molt maca que tenia 9 anys, vivia a Es Mercadal però la seva família vivia a Londres. Ella estava molt trista perquè  per les festes de Nadal no podria veure a la seva família. Pensava coses per poder fer però no li venia res al cap, - bono, aniré al parc, però quan hi va arribar se va trobar amb la seva millor amiga, na Laura.
- Hola, Laura com estàs?
- Bé i tu?, et veig un poc trista.
- Si és que jo aquest Nadal no puc anar a veure la meva família a Londres.
Ah, no? I per què?
- Perquè no hi ha diners.
- Però si això és molt facil de solucionar!
- Ah, si. I com?
- Vendrem polseres!
- Val, val, comencem!
Es van posar a fer moltes polseres i van guanyar molts diners i la Laia va estar molt contenta per la idea de na Laura. Podria anar a Londres a passar el Nadal amb la seva família. Llavors va pensar: "amb els diners que m'han sobrat convidaré a la Laura".

Així va ser, com na Laia va poder passar el Nadal amb la seva família i també amb la seva millor amiga!

1 comentari:

  1. Hola Rita soc n'Ana, la historia guanyadora ja se de qui és, és de na Marta. M'ha agradat molt, l'ha redectada molt bé. Estic molt contenta per ella i segur que ella tambe hi esta.

    Fins demà,Ana.

    ResponElimina